שאלות נפוצות

ריכזנו עבורך את כל השאלות הנפוצות, למידע נוסף ניתן להתקשר אלינו: 02-5851212 או להשאיר פניה באתר

כשיקרה מצב כזה השליח יצור קשר עם מזמין המשלוח, יעדכן אותו וישאל האם להשאיר אצל אחד השכנים או להשאיר ליד הדלת. 
לרוב נשאיר אצל אחד השכנים ונשאיר פתק למקבל המשלוח היכן המשלוח מחכה לו.

עמוד הזנת פרטי התשלום הינו מאובטח לחלוטין ועומד בכל התקנים.
 

במידה וקיים חוסר אנו נשלים את המארז עם פריטים דומים בשווי זהה.
במידה ומוצר אזל לחלוטין לא יהיה ניתן להזמינו עד שיחזור למלאי.
 

ניתן להזמין באתר 24 שעות ביממה והמשלוח יספוק בהתאם לשעות הפעילות של החנות,
בהתאם לבחירת זמן המשלוח בעת ביצוע ההזמנה.

בעת סיום ההזמנה תישלח הודעה SMS למזמין המשלוח עם מספר ההזמנה. כך תדעו שההזמנה התקבלה בחנות בהצלחה.

שאל שאלה

 

לקוחות ממליצים